Dette er resultatet fra Faaberg Barnehage NM 2017. Se de seneste resultater fra Faaberg Barnehage NM 2019 her.

Lundgaardsløkka Barnehage Barnehage-NM - Mix

Kontakt person: Jennie Furulund
Hjemmebane trøje: Lilla
Udebane trøje: Lilla
Lundgaardsløkka Barnehage var en af 17 klubber fra Norge, som havde hold, der spillede under Faaberg Barnehage NM 2017. De deltog med et hold i Barnehage-NM - Mix.

Foruden Lundgaardsløkka Barnehage spillede også 12 andre hold i Barnehage-NM - Mix. De var inddelt i 4 forskellige puljer, hvoraf Lundgaardsløkka Barnehage begyndte i Pulje A sammen med Brekkåsen Idrettsbarnehage og Vingrom barnehage.

Lundgaardsløkka Barnehage gik videre til Slutspel A, efter at de var kommet på 2. pladsen i Pulje A. Derefter gik de til Semifinal, men tabte den mod Brekkåsen Idrettsbarnehage med 0-5. I finalen slog Brekkåsen Idrettsbarnehage Baklia Stall & Gårdsbarnehage Team Baklia og vandt dermed hele Slutspel A i Barnehage-NM - Mix.

Lundgaardsløkka Barnehage kommer fra Fåberg, som også er der Faaberg Barnehage NM finder sted. Fra området omkring Fåberg kommer også 9 andre klubber (Follebu FUS barnehage, Hammermo Fus Barnehage, Vingar barnehage, Lillehammer barnehage, Vingrom barnehage, Steinrøysa barnehage, Stiftelsen Borgen barnehage, Fagstadlia FUS barnehage og Baklia Stall & Gårdsbarnehage), som skal deltage i Faaberg Barnehage NM 2017.

Skriv en besked til Lundgaardsløkka Barnehage