Dette er resultater fra Faaberg Barnehage NM 2018. Se de siste resultatene fra Faaberg Barnehage NM 2019 her.

Brekkåsen Indrettsbarnehage Mix klasse Mix

Kontaktperson: Hjørvard Bjørnbeth Logg inn
Primær draktfarge: Hvit
Gull! Vant hele Slutspel A! Gratulerer!
Flest scorede mål per kamp blant alle lag (6.4 stk)
Flest scorede mål blant alle lag (32 stk)
Brekkåsen Indrettsbarnehage var en av 21 klubber fra Norge som hadde lag som spilte under Faaberg Barnehage NM 2018. De deltok med et lag i Mix klasse.

Foruten Brekkåsen Indrettsbarnehage spilte också 14 andre lag i Mix klasse. De var delt opp i 5 ulike grupper, hvorav Brekkåsen Indrettsbarnehage Mix begynte i Pulje E sammen med Baklia Stall & Gårdsbarnehage Barnehage og Stiftelsen Borgen barnehage.

Brekkåsen Indrettsbarnehage Mix tok seg videre til Slutspel A etter å ha havnet på 1:a plass i Pulje E. Vel der sikret de en försteplass i slutspillet etter å ha slått Norlandia Marsvegen Team Nord med 3-1 i finalen. Brekkåsen Indrettsbarnehage Mix vant altså Slutspel A i Mix klasse under Faaberg Barnehage NM 2018.

Brekkåsen Indrettsbarnehage kommer fra Melhus som ligger omtrent 240 km fra Fåberg, der Faaberg Barnehage NM spilles.

Hilsener til Brekkåsen Indrettsbarnehage