Dette er resultater fra Faaberg Barnehage NM 2018. Se de siste resultatene fra Faaberg Barnehage NM 2019 her.

Norlandia Marsvegen Mix klasse Team Nord

Kontaktperson: Rikke Spjøtvold Logg inn
Primær draktfarge: Hvit
Sølvmedalje for andreplassen i Slutspel A
2. flest scorede mål blant alle lag (22 stk)
Norlandia Marsvegen var en av 21 klubber fra Norge som hadde lag som spilte under Faaberg Barnehage NM 2018. De deltok med et lag i Mix klasse.

Foruten Norlandia Marsvegen spilte också 14 andre lag i Mix klasse. De var delt opp i 5 ulike grupper, hvorav Norlandia Marsvegen Team Nord begynte i Pulje A sammen med Ekeberg Idrettsbarnehage EIB og Hammermo FUS Barnehage as.

Norlandia Marsvegen Team Nord tok seg videre til Slutspel A etter å ha havnet på 1:a plass i Pulje A. Vel i sluttspillet tok de seg hele veien til finalen, men tapte den mot Brekkåsen Indrettsbarnehage Mix med 1-3. Norlandia Marsvegen Team Nord kom alltså på andre plass i Mix klasse Slutspel A under Faaberg Barnehage NM 2018.

Norlandia Marsvegen kommer fra Tomasjord som ligger omtrent 1000 km fra Fåberg, der Faaberg Barnehage NM spilles.

Hilsener til Norlandia Marsvegen