Buskenes DJ på Barnehage-NM!

Skrevet 22 januar 2018 15:18
Edited 24 januar 2018 14:21
Vi ønsker Reidar Buskenes velkommen til Faaberg MyKid Barnehage NM

Det er en stor glede å ønske Reidar Buskenes velkommen til Scandic Hafjell og banketten etter lørdagens turnering.

Tradisjonen tro, blir det også i år bankett lørdag kveld med god mat og premieutdeling. Deretter rydder vi gulvet og satser på stor stemning. Det er derfor en stor glede å kunne si velkommen til DJ Buskenes som skal snurre plater fra scenen utover kvelden.

Reidar Buskenes har gjennom en lang karriere fått gleden av å spille med Tiësto, Eric Prydz. Sash! og Andy Moor og vært en markant DJ og produsent siden starten av 2000-tallet.

Han har remixet Donkeyboy, Margaret Berger og Kristiania, og stått bak en rekke populære bootlegs og mash-ups.

Ved siden av spillejobber hjemme i Norge har han frekventert klubber i Las Vegas, Miami, Jamaica, Mexico og London. I 2016 stod han på samme scene som Kygo, David Guetta og Dimitri Vegas & Like Mike under Findings-festivalen i Oslo.

Ved siden av DJ-karrieren har han tilbrakt over 15 år som programleder og assisterende musikksjef på P4 og vært programleder på TV2 i to og et halvt år. For tiden kan du se ham som programleder for Lotto og VikingLotto på NRK.

Vi er sikre på at årets bankett blir av det minneverdige slaget, og dere kan finne ut mer om Reidar her: https://www.reidarbuskenes.com

Neste nyhet: Meld dere på

Skrevet 25 januar 2017 19:49
Nå er påmelding klart, klikke dere inn på nettsiden for påmelding via "Meld på lag". Husk online betaling, vi kan dessverre ikke sende faktura Les mer