Dette er resultater fra Faaberg Barnehage NM 2017. Se de siste resultatene fra Faaberg Barnehage NM 2019 her.

Baklia Stall & Gårdsbarnehage Barnehage-NM - Mix Team Baklia

Kontaktperson: Linda Tofthagen
Primær draktfarge: Blå
Sekundær draktfarge: Lys blå
Sølvmedalje for andreplassen i Slutspel A
3. flest scorede mål per kamp blant alle lag (4.6 stk)
3. flest scorede mål blant lagene i Barnehage-NM - Mix (23 stk)
Baklia Stall & Gårdsbarnehage var en av 17 klubber fra Norge som hadde lag som spilte under Faaberg Barnehage NM 2017. De deltok med et lag i Barnehage-NM - Mix.

Foruten Baklia Stall & Gårdsbarnehage spilte också 12 andre lag i Barnehage-NM - Mix. De var delt opp i 4 ulike grupper, hvorav Baklia Stall & Gårdsbarnehage Team Baklia begynte i Pulje C sammen med Hammermo Fus Barnehage og Øverkvern FUS barnehage FUS i alt.

Baklia Stall & Gårdsbarnehage Team Baklia tok seg videre til Slutspel A etter å ha havnet på 1:a plass i Pulje C. Vel i sluttspillet tok de seg hele veien til finalen, men tapte den mot Brekkåsen Idrettsbarnehage med 1-3. Baklia Stall & Gårdsbarnehage Team Baklia kom alltså på andre plass i Barnehage-NM - Mix Slutspel A under Faaberg Barnehage NM 2017.

Baklia Stall & Gårdsbarnehage kommer fra Østre Gausdal som ligger omtrent 17 km fra Fåberg, der Faaberg Barnehage NM spilles. Fra område omkring Østre Gausdal kommer også 8 andre klubber (Lundgaardsløkka Barnehage, Follebu FUS barnehage, Hammermo Fus Barnehage, Vingar barnehage, Lillehammer barnehage, Vingrom barnehage, Steinrøysa barnehage og Fagstadlia FUS barnehage) som kommer til å delta i Faaberg Barnehage NM 2017.

Hilsener til Baklia Stall & Gårdsbarnehage