Dette er resultater fra Faaberg Barnehage NM 2017. Se de siste resultatene fra Faaberg Barnehage NM 2019 her.

Vingar barnehage Barnehage-NM - Damer

Kontaktperson: Anne Grete Moen
Primær draktfarge: Rød
Sekundær draktfarge: Rød
Vingar barnehage var en av 17 klubber fra Norge som hadde lag som spilte under Faaberg Barnehage NM 2017. De deltok med et lag i Barnehage-NM - Damer.

Foruten Vingar barnehage spilte också 3 andre lag i Barnehage-NM - Damer.

Vingar barnehage tok seg videre til Slutspel A etter å ha havnet på 4:e plass i Pulje A. Deretter tok de seg til Semifinale, men tapte den mot Lillehammer barnehage med 1-6. I finalen slo Lillehammer barnehage Einehaugen barnehage Team Einehaugen og vant dermed hele Slutspel A i Barnehage-NM - Damer.

Vingar barnehage kommer fra Lillehammer som ligger omtrent 5 km fra Fåberg, der Faaberg Barnehage NM spilles. Fra område omkring Lillehammer kommer også 11 andre klubber (Bl.a: Lundgaardsløkka Barnehage, Follebu FUS barnehage, Hammermo Fus Barnehage, Lillehammer barnehage, Øverkvern FUS barnehage, Vingrom barnehage, Steinrøysa barnehage, Stiftelsen Borgen barnehage, Lena FUS barnehage as og Fagstadlia FUS barnehage) som kommer til å delta i Faaberg Barnehage NM 2017.

Hilsener til Vingar barnehage