Dette er resultater fra Faaberg Barnehage NM 2017. Se de siste resultatene fra Faaberg Barnehage NM 2019 her.

Lundgaardsløkka Barnehage Barnehage-NM - Mix

Kontaktperson: Jennie Furulund
Primær draktfarge: Lilla
Sekundær draktfarge: Lilla
Lundgaardsløkka Barnehage var en av 17 klubber fra Norge som hadde lag som spilte under Faaberg Barnehage NM 2017. De deltok med et lag i Barnehage-NM - Mix.

Foruten Lundgaardsløkka Barnehage spilte också 12 andre lag i Barnehage-NM - Mix. De var delt opp i 4 ulike grupper, hvorav Lundgaardsløkka Barnehage begynte i Pulje A sammen med Brekkåsen Idrettsbarnehage og Vingrom barnehage.

Lundgaardsløkka Barnehage tok seg videre til Slutspel A etter å ha havnet på 2:a plass i Pulje A. Deretter tok de seg til Semifinale, men tapte den mot Brekkåsen Idrettsbarnehage med 0-5. I finalen slo Brekkåsen Idrettsbarnehage Baklia Stall & Gårdsbarnehage Team Baklia og vant dermed hele Slutspel A i Barnehage-NM - Mix.

Lundgaardsløkka Barnehage kommer fra Fåberg som også er der Faaberg Barnehage NM utspiller seg. Fra område omkring Fåberg kommer også 9 andre klubber (Follebu FUS barnehage, Hammermo Fus Barnehage, Vingar barnehage, Lillehammer barnehage, Vingrom barnehage, Steinrøysa barnehage, Stiftelsen Borgen barnehage, Fagstadlia FUS barnehage og Baklia Stall & Gårdsbarnehage) som kommer til å delta i Faaberg Barnehage NM 2017.

Hilsener til Lundgaardsløkka Barnehage