Dette er resultater fra Faaberg Barnehage NM 2017. Se de siste resultatene fra Faaberg Barnehage NM 2019 her.

Stiftelsen Borgen barnehage Barnehage-NM - Mix

Påmeldingsnr: 1011
Kontaktperson: Bård Løkken
Primær draktfarge: Rød
Sekundær draktfarge: Rød
2. flest scorede mål per kamp blant alle lag (4.7 stk)
Stiftelsen Borgen barnehage var en av 17 klubber fra Norge som hadde lag som spilte under Faaberg Barnehage NM 2017. De deltok med et lag i Barnehage-NM - Mix.

Foruten Stiftelsen Borgen barnehage spilte också 12 andre lag i Barnehage-NM - Mix. De var delt opp i 4 ulike grupper, hvorav Stiftelsen Borgen barnehage begynte i Pulje D sammen med Steinrøysa barnehage, Mamma Mia Barnehage Mia og Lena FUS barnehage as Toten FUS Allstar.

Stiftelsen Borgen barnehage tok seg videre til Slutspel A etter å ha havnet på 1:a plass i Pulje D. Deretter tok de seg til 1/4 Final, men tapte den mot Steinrøysa barnehage med 1-2. I finalen slo Brekkåsen Idrettsbarnehage Baklia Stall & Gårdsbarnehage Team Baklia og vant dermed hele Slutspel A i Barnehage-NM - Mix.

Stiftelsen Borgen barnehage kommer fra Moelv som ligger omtrent 29 km fra Fåberg, der Faaberg Barnehage NM spilles. Fra område omkring Moelv kommer også 10 andre klubber (Lundgaardsløkka Barnehage, Follebu FUS barnehage, Hammermo Fus Barnehage, Vingar barnehage, Lillehammer barnehage, Øverkvern FUS barnehage, Vingrom barnehage, Steinrøysa barnehage, Lena FUS barnehage as og Fagstadlia FUS barnehage) som kommer til å delta i Faaberg Barnehage NM 2017.

4 kamper spilt

Hilsener til Stiftelsen Borgen barnehage